Don't You Forget About Me
Sam en Dean gaan langs bij Jody Mills (KIM RHODES), Claire en Alex nadat ze een paniekerige oproep van Claire hebben ontvangen, maar Jody vertelt hun dat Claire de laatste tijd monsters ziet.