Forever and Always
Lois en Superman graven dieper in hun onderzoek naar Bruno Mannheim, om te beginnen naar zijn connecties met Hob’s Bay Medical Center, terwijl Jonathan en Jordan thuis in paniek raken over Lois’ verschrikkelijke diagnose.