Shazam!
We hebben allemaal een superheld in ons. Als het 14-jarige pleegkind Billy Batson SHAZAM! roept, verandert hij in de volwassen superheld Shazam.
We hebben allemaal een superheld in ons. Het vereist alleen wat magie om die naar boven te brengen. In het geval van Billy Batson, kan het 14-jarige pleegkind door één woord te roepen – SHAZAM! – veranderen in de volwassen superheld Shazam.