Superman
Als de planeet Krypton dreigt te vergaan, lanceren twee ouders een ruimteschip met hun pasgeboren zoontje naar de aarde. Daar groeit hij op als Clark Kent en wordt hij een vriendelijke journalist bij de Metropolis Daily Planet.