Haywire
Lois (ELIZABETH TULLOCH) ziet Morgan Edge praten met Kyle en burgemeester Dean. Ondertussen heeft Jonathan (JORDAN ELSASS) gemengde gevoelens over de nieuwe status van Jordan.