Men Of Honor
Spartacus overweegt een deal te sluiten met een bende plunderaars om ervoor te zorgen dat zijn volk bevoorraad en gevoed blijft. Crassus' zoon Tiberius neemt een gewaagde en noodlottige beslissing.