Ben-Hur
Het epische verhaal van Judah Ben-Hur, een prins die valselijk van verraad is beschuldigd door zijn geadopteerde broer Messala, een officier in het Romeinse leger. Judah wordt weggehaald bij zijn familie en geliefde en tot slaaf gemaakt.