Ali
Deze biografie richt zich op de periode 1964-1974. In die periode domineert hij zijn sport, ontmoet en trouwt hij met zijn eerste vrouw, bekeert hij zich tot de Islam en trotseert hij de Amerikaanse regering door de dienstplicht in Vietnam te weigeren.