New Beginnings
Fred helpt Sacha die schoon is verklaard van darmkanker, Támar die na een zwaar traject toch een wolk van een dochter heeft gekregen en Sabrina wiens vader ziek is waardoor de bruiloft is vervroegd zodat hij toch bij haar grote dag kan zijn.