Body Positivity
Fred helpt vandaag Natascha, ze is maar liefst 16 kilo kwijt wil ze ook haar nieuwe taille dolgraag tonen in haar trouwjurk. Dilara is herstellende van lymfeklierkanker. Ze wil zich een echte prinses voelen.