Power Brides
Fred helpt Dynah, ze heeft alles tiptop in orde voor d'r grote dag, nu alleen de jurk nog, coach Meinou trouwt voor de derde keer en de sportieve Evi draagt nooit jurken en heeft geen idee wat voor een soort jurk ze zoekt.