Is de B&B op tijd klaar voor de opening?
Roy en Mies hebben een datum geprikt voor de opening, maar de sauna wordt laat geleverd en lukt om de gouden muur op tijd te tegelen? Er moeten nog tientallen klusjes worden gedaan terwijl Roy ook nog zijn boek moet promoten. Nel en Rian testen de B&B.