De boekpresentatie
Vader Frans werkt hard in de B&B, maar is boos: Hij wil best wel klussen, maar niet in deze troep. Moeder Nel en vader Frans zijn trots op hun zoon tijdens de feestelijke presentatie van zijn biografie; ook voor zijn moeder staan er nieuwe dingen in.