Grootse plannen
Roy Donders; zanger, vader en toegewijd aan z’n soulmate Michelle, gaat zijn schoonheidssalon verbouwen tot een luxe wellness B&B. Papa Frans helpt met de verbouwing en dat terwijl er ook een groots doopfeest voor dochter Romi moet worden georganiseerd.