Morel en Rauk proberen Johannes terug naar het observatorium te krijgen. Joseph zet zijn zoektocht voort. In Helligskogen hebben de reddingsteams het opgegeven, maar Agnes blijft ervan overtuigd dat Bernhardt nog leeft en besluit het Touw te volgen.