The Twilight Saga: New Moon
Edward verlaat Bella na een aanval die haar bijna het leven kost en in haar depressie krijgt ze een andere relatie met weerwolf Jacob Black.
Edward verlaat Bella na een aanval die haar bijna het leven kost en in haar depressie raakt ze verzeild in nog een paranormale relatie - deze keer met weerwolf Jacob Black.