The Adjustment Bureau
De affaire tussen een politicus (Matt Damon) en een ballerina (Emily Blunt) wordt gedwarsboomd door vreemde krachten. Hij gaat de strijd aan met het machtige Adjustment Bureau, dat de touwtjes van onze lotsbestemming in handen wil houden.