Twilight
Bella Swan, een typische tiener, valt voor een mysterieuze en knappe eenling Edward Cullen met een schokkend geheim.
Bella Swan, een typische tiener, valt voor een mysterieuze en knappe eenling Edward Cullen met een schokkend geheim. Heeft hij iets te maken met de plaatselijke moorden die zijn begonnen?