The Twilight Saga: Eclipse
Als een reeks mysterieuze moorden Seattle in zijn greep houdt, wordt Bella gedwongen om te kiezen tussen vampier Edward en weerwolf Jacob.
Als een reeks mysterieuze moorden Seattle in zijn greep houdt, wordt Bella, wier afstuderen op de middelbare school snel nadert, gedwongen om te kiezen tussen haar liefde voor vampier Edward en haar vriendschap met weerwolf Jacob.