Game Over
Wanneer middelbare schoolcoach Mike Bernos doodgeschoten wordt aangetroffen in een ligstoel, wordt zijn geadopteerde zoon Daniel Blan veroordeeld. Daniëls vrouw en jeugdvriend beweren dat hij onschuldig is.