"I Killed My Husband…"
Mayu, Riko en Yurika, teleurgesteld in hun huwelijken, zijn geschokt wanneer Yurika ten onrechte beweert haar man te hebben vermoord. De fantasie van vrijheid wordt werkelijkheid wanneer Mayu's man verdwijnt.