The Sweetest Thing
De familie van Mutt, een onlangs overleden Villabos-medewerker, ontmoet de hond die hij voor hen heeft uitgekozen. Bovendien gaan Tia en M2 op jacht naar een gans in de buurt van een middelbare school.