Raised in Rescue
Terugkerende adoptanten bezoeken Villalobos om een ​​hond te vinden die zich thuis zal voelen op hun boot. Tania en Mariah gaan eropuit om een ​​zwerfkat te redden die zich onder een zeecontainer verstopt.