Animal Cribs
In deze serie transformeren Antonio, zijn projectmanager Grace en zijn hond Chewie de bulldog, samen met een team van 'Catsperts' en 'Barkitects' huizen en buitenruimtes in stijlvolle ruimtes voor zowel huisdieren als de mensen van wie ze houden.