The Choad Less Traveled
Na een enigszins succesvolle missie, rekruteert Murn Vigilante. Ondertussen confronteert Peacemaker zijn ingewikkeld verleden nadat hij ontdekt dat het team zijn vader in de gevangenis heeft doen belanden.