Fixing Frankenstein
Dr. Schaeffer helpt de 'Z'-vormige slangenvoet van een vrouw en probeert daarmee gelijk haar leven te verbeteren, terwijl Dr. Vincent de voet van een drummer weer in de maat krijgt.