Doctors Are The Worst Patients
Na een verschrikkelijk auto-ongeluk in haar jeugd, is de enkel van Heather opnieuw uit delen van haar lichaam hersteld. Nu moet Dr. Vincent haar weer aan het lopen zien te krijgen.