Stolen Cheers
Alicia DeBolt wordt vermist kort nadat ze bij het cheerleadersteam is gekomen. De politie ondervraagt leden van het footballteam en cheerleaderteam, maar de waarheid achter dit mysterie is duisterder dan iemand zich had kunnen voorstellen.