Delaying Charges
Wanneer de politie een voormalige cheerleader in haar auto tot as verbrand aantreft, starten ze een onderzoek vol geruchten over corruptie in de stad en doofpotaffaires. Tientallen jaren later zoeken dierbaren nog steeds naar antwoorden.