Winning at All Cost
Het neerschieten van een voetbalcoach van de middelbare school in Oost-Texas veroorzaakt een lockdown. Terwijl de politie een schutter probeert te identificeren en op te sporen, ontdekken ze dat een gemeenschap diep verdeeld is.