Officer Down
Politieagent Andy Kimbrel hoopt geluk te vinden bij zijn nieuwe vrouw Stephanie Keller. Maar wanneer het huwelijk uiteenvalt, wordt Andy het slachtoffer van manipulatie en geweld.