What Lies Beneath
Amanda Perraults droomverhuizing naar een huis aan het meer met haar man en zijn jonge dochter verandert in een nachtmerrie. Een campagne van misbruik en angstaanjagende inbraken leidt tot moord. Kan de sheriff een moordenaar te slim af zijn?