Michelle Carter: Love, Texts & Death
Wanneer de 18-jarige Conrad Roy dood wordt aangetroffen in zijn pick-up truck in Fairhaven, Massachusetts, vraagt de politie zich af of de dood een zelfmoord is of iets sinisters.