Vechtsport/ Dieet/ Heuvel/ Sneeuw/ Breuk
Lamput geniet van 'n film./ Specs Doc gaat op dieet./ Lamput is de Docs op ‘n heuvel te snel af./ Achtervolging in de kou./ Lamput geeft zich over.