Vliegveld/ Alien/ Gedaante verwisselen/ Hypnose/ Spookhuis
Lamput gaat een vliegtuig in./ De Docs kapen een ruimteschip./ Specs Doc hypnotiseert Lamput. / In een spookhuis laat Lamput de Docs schrikken.