Doc’s hond/ Dief/ Kunstgalerij/ Boxen
De Docs trainen een hond die op Lamput afgaat. / Ms Lipsticks tas is gestolen./ Lamput gaat op in de kunst./ Lamput verandert in bokshandschoenen.