Nucleaire familiewaarden
Vuurstorm stuit op de Nucleaire Familie, een groep vreemdsoortige robots die lijken op een vrolijke jaren '50-TV-familie. Ze willen een kernreactor opblazen om zo een thuis te hebben waar niemand ze kan lastigvallen.