Oppergod Lex
Met behulp van Circe de heks reist Luthor naar het amazone-eiland om een relikwie te stelen dat hem goddelijke krachten zal geven. Als Superman en Batman op het eiland komen om ze tegen te houden, blijken ze heel populair bij de amazones.