De laatste kans
Het is erop of eronder voor Frank, gaat hij goud vinden? Samen met Tyler, een van de bekendste en jongste goudzoeker van Australië, trekt hij de outback in, voor de een ultieme poging goud te vinden. Ook bezoekt hij een boorbedrijf.