Welkom in de Outback!
Frank ontmoet de Nederlandse Andie. Zij woont met haar Australische man Ben op een boerderij waar op het land ook mijnen te vinden zijn. De perfecte uitvalsbasis om goud te zoeken. Frank ontmoet Goolie, die hem een oude manier van goudzoeken leert.