Op boevenpad
Frank Lammers reist af naar Zuid-West Australië om in de wereld te duiken van goud en andere edelmetalen. Hij daalt af in de grootste mijnen ter wereld, maar schuwt ook niet om zelf de handen uit de mouwen te steken.