De Kriebels van de krabbels
Er is één deur in Foster’s die nooit maar dan ook nooit open mag. Die verleiding kan Bloo natuurlijk niet weerstaan en al snel wemelt het in het in huis van iets wat onvoorstelbaar is. Of wat alle fantasie te boven gaat.