Scooby-Doo en de Vampierlegende
Als Scooby-Doo naar Australië reist, komt hij oog in oog met een legendarische Australische vampier in dit nieuwe, huiveringwekkend avontuur!
Muziek, mysterie en een legendarische Australische vampier zijn allemaal van de partij wanneer Scooby-Doo naar Australië reist voor een huiveringwekkend avontuur in deze geheel nieuwe Scooby-Doo-film!