Scooby-Doo! Meets Courage the Cowardly Dog
Scooby-Doo werkt voor het eerst samen met Courage the Cowardly Dog. Kunnen de honden hun angst overwinnen en het insectenleger verslaan voordat de hele wereld vergaat?