Volgens zijn moeder is Mac te groot geworden voor zijn denkbeeldige vriendje. Daarom neemt hij zijn maatje Bloo (een lopend pratend veiligheidsdekentje) naar Fosters Tehuis voor Denkbeeldige Vriendjes.