A Royal Reveal
Chip en Jo zijn eindelijk klaar met hun grootste renovatie tot nu toe: een volledig gerestaureerd kasteel met drie verdiepingen. Ze onthullen het uiteindelijke ontwerp en delen wat er nodig was om een ​​vintage gevoel te combineren met modern comfort.