Beast of the Everglades
Phil en Heather gaan in de Everglades van Florida op jacht naar de Skunk Ape, een bloeddorstige cryptide waarvan gezegd wordt dat hij zowel in grootte als in stank bedreigend is. Het team volgt hem op de voet en gaat diep het moeras in.