Trapped in the Asylum
Josh, Heather en Phil zetten hun onderzoek in een spookhuis voort. Ze stuiten op extreme paranormale activiteit en leggen verbazingwekkend bewijs vast dat hen ervan overtuigt dat dit hun meest angstaanjagende expeditie tot nu toe is.