City of Ghosts
Heather en Phil gaan verder met hun onderzoek naar Savannah, GA: Amerika's meest spookachtige stad. Ze ontdekken een plek die vreselijke tragedies heeft gekend en waarvan veel inwoners geloven dat ze hebben geleid tot krachtige paranormale activiteit.