Channah & Quentin
Volgens Channah ging Quentin vaak vreemd en was hij er niet voor haar toen zij zwanger was. Quentin wilde helemaal geen relatie en vindt dat Channah hem altijd ultimatums stelde. Aan tafel praten ze voor het eerst over hun heftige relatie én break-up.